woensdag 31 december 2014

Woensdag 31 december - Eindejaarsoverpeinzingen

Lieve Kevin,

dit wordt de derde Oudejaarsavond zonder jou. Ik blijf het een vervelende dag vinden. Weer een jaar verder weg van het leven samen met jou en op naar het volgende jaar waarin we moeten zeggen dat je drie jaar geleden overleden bent.
Toch kan ik zeggen dat het best een goed jaar was. De rust is redelijk terug in ons gezin. We hebben alle drie onze draai wel weer gevonden. Tirza heeft het naar haar zin op de Hotelschool, werkt, heeft volop vrienden en vriendinnen en geniet van het leven zoals dat ook moet als je 17 bent.
Eric en ik hebben ieder onze bezigheden en we krijgen weer meer en meer het gevoel dat we leven en niet geleefd worden. Ieder van ons geeft op zijn eigen manier invulling aan het leven zonder jou.
We praten vaak over je, je hebt op die manier nog altijd je plaats in ons gezin en dat we je enorm missen hoef ik je niet te zeggen. Echt een weg vinden in het omgaan met dat gevoel is nog altijd moeilijk en misschien hoeft dat ook niet eens. Het is er en het mag er zijn en eigenlijk wil ik ook dat het er is. Jij bent verankerd in ons en dat zal nooit veranderen.

Ik ben blij en dankbaar voor alle lieve familie en vrienden die ons nog altijd steunen en er zijn voor ons op momenten dat het nodig is maar ook op de momenten dat het niet nodig is. Ik ben dankbaar voor alle steun die ik krijg van bekenden en onbekenden via de social media en de blog. Weet dat het me sterkt en goed doet.
Ik wens iedereen een mooi, liefdevol en vooral gezond 2015.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten